Veel gestelde vragen

Algemeen

Hoe kan ik online een live like max item kopen?

Allereerst kies je het item wat jij het mooist vindt en het beste bij jouw past. Wanneer je die hebt gevonden, klik je op voeg toe aan winkelmand. Je kan dan rechts boven in je scherm het icoon van de winkelmand zien met een +1, dan weet je dat het item in jouw winkelmand zit. Daarna klik je op je winkelmand en kan je kiezen voor een betaal mogelijkheid. Dan is het alleen nog belangrijk om jouw goede adres gegevens in te vullen en te betalen. In je e-mail ontvang je een bericht met de bevestiging en dan krijg ik jouw leuke bestelling binnen en zorg ik dat deze zo snel mogelijk naar jouw toe komt. Lukt het niet? Neem dan contact op en dan heb ik je graag verder!

Onderhoud en gebruik

Hoe hou ik zolang mogelijk plezier van mijn live like max item(s)?

Wanneer je de items hebt ontvangen en al een aantal keer hebt gedragen, dan wordt het natuurlijk tijd om deze een keer te wassen.

De items moeten allemaal gewassen worden op 30 graden en binnenstebuiten, om er zo voor te zorgen dat de unieke prints goed blijven zitten en de buitenkant mooi blijft. Indien er geen vlekken in de kleding zit, dan zou ik persoonlijk altijd aanraden om het item uit te hangen of even te stomen i.p.v. het item elke keer te wassen. Zo blijft het item mooi van kwaliteit en kan je er lang plezier van hebben.

Verzending en levering

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

De verzendkosten voor bezorging aan huis zijn binnen Nederland € 4,95. Wil je een bestelling plaatsen voor buiten Nederland? Dan wordt er een andere prijs gehanteerd. Dit wordt aangepast wanneer je kiest voor een ander land.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling kan verwachten?

Binnen 4-5 werkdagen heb je jouw bestelling in huis!

Ruilen en retourneren

Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe werkt dat?

Na ontvangst van je bestelling heb je het recht om binnen 14 dagen je bestelling te retourneren of ruilen. Dit kan je doen door contact op te nemen met: maxime@livelikemax.nl ik reageer binnen 24 uur op je mailtje en neem je retour aan of ik kijk met je mee om je item om te ruilen voor een ander item van live like max.

Graag vraag ik nog even aandacht voor het volgende:

  • Het product dat je retour wilt sturen moet zichtbaar ongebruikt en onbeschadigd bij mij aankomen met alle labels nog aan de items, het liefst in de originele doos.
  • LET OP: Sale artikelen kunnen niet worden geretourneerd of geruild.

Garantie

Mijn item is (na een aantal keer gebruik) stuk wat nu?

Neem contact op met de klantenservice maxime@livelikemax.nl en meld hier zo uitgebreid mogelijk je defect aan, vermeld hierbij je ordernummer en stuur foto's mee.

Vervolgens wordt er gekeken naar een passende oplossing. Een oplossing kan zijn dat het item gratis wordt gerepareerd. Als dat niet mogelijk is wordt het item omgeruild voor een nieuwe. Het item kan niet worden omgeruild voor een ander model.

Wat valt er allemaal onder de garantie?

Bij Live Like Max draait alles om kwaliteit. Maar soms kunnen er ook onverwachte problemen optreden. Daarom bied ik jouw garantie om die extra gemoedsrust te geven. Neem voordat je contact met mij opneemt even de tijd om te controleren of je item nog onder onze garantieperiode en onderstaande criteria valt.

  • Garantieperiode

Live Like Max biedt 6 maanden garantie om alle items. Hou er rekening mee dat sale items, zijn uitgesloten van deze garantie.

  • Dekkingscriteria

Onze garantie geldt voor fabrieks- en productiefouten. Het is echter belangrijk op te merken dat de schade niet gedekt is als gevolg van onjuist of overmatig gebruik, verwaarlozing, blootstelling aan extreme elementen, oplosmiddelen, zuren, water, zon (bijvoorbeeld verkleuring), normale slijtage (bijvoorbeeld pilling). Bovendien vallen decoratieve elementen zoals knopen, stenen, pailletten of andere versieringen niet onder de dekking.

  • Wat valt wel onder de garantie

Denk hierbij aan schade waar zowel jij als Live Like Max niks aan kunnen doen, zoals: naden die loslaten, borduursels die op korte termijn stuk gaan en de opdruk die al snel vervaagd of kapot gaat. Dit zijn allemaal belangrijke elementen die niet snel mogen gebeuren door normaal gebruik. Neem dan ook echt contact op, want ik kijk graag met jouw mee voor een passende oplossing!

  • Reparaties en vervangingen

Zolang jouw artikel nog binnen de garantietermijn valt en aan de dekkingscriteria voldoet, repareren of vervangen wij het graag kosteloos. Of het wordt gerepareerd of vervangen, is aan ons. Indien het exacte product of model niet meer leverbaar is, bieden wij een passende vervanging van gelijke waarde aan.

  • Hoe je een klacht indient

Als je een defect item hebt ontvangen, neem dan binnen 5 dagen na ontvangst contact met ons op via e-mail op maxime@livelikemax.nl. Om jouw klacht efficiënt te kunnen verwerken, moet je ervoor zorgen dat de originele labels aan het artikel blijven zitten en dat je de originele verpakking behoudt.

Jouw tevredenheid is mijn prioriteit en ik ben ervoor om te zorgen dat jouw ervaring met Live Like Max jouw verwachtingen overtreft. Bedankt dat je voor een van mijn item(s) hebt gekozen!

Liefs Maxime - Live Like Max

Contactformulier